Sänkt matmoms!
I kassan dras automatiskt 5,35 % av från alla varor.
Endast ett sökresultat
Återkommande en trevlig upplevelse att handla hos er!
Bra hemsida, lätt att handla, snabb leverans. Toppen !!
Snabb leverans
Hej Det var dom godaste nötter jag ätit på länge!När dom är slut kommer jag att ta kontakt igän,för att även prova lite andra nötter.Tack och hej/Hasse
Snabb leverans o bra pris
Pistagenötterna var fina🙂👍
Smidig lösning att kunna hämta beställda varor utanför butikens öppettider
Smakar verkligen väldigt gott!
Mycket goda. Naturlig smak.
Enkelt att beställa och snabb leverans.
Vi ska prova att lägga dem i mindre kartonger nästa gång och i sin tur lägga dem i en stor kartong. Tyvärr är fraktbolagen inte så försiktiga med paketen.